ביתר 24 - כל מה שקורה בביתר עלית
  • חדשות
  • עסקים
  • אירועים
  • דרושים
  • נדל”ן
  • עיתון שערים
  • מתכונים
יום ראשון, י״ב בסיון ה׳תשפ״ה
No Result
View All Result
  • חדשות
  • עסקים
  • אירועים
  • דרושים
  • נדל”ן
  • עיתון שערים
  • מתכונים
No Result
View All Result
ביתר 24 - כל מה שקורה בביתר עלית
No Result
View All Result
ראשי חדשות אקטואלי

קריסת טיפולי השיניים, שלב התשובות | בעקבות תחקיר טיפולי השיניים של ‘שערים’: הסיבות לאורך התורים, וכך תתמודדו עם המצוקה

כ״ט בשבט ה׳תש״פ
| חדשות אקטואלי, חדשות מקומי
0 0
קריסת טיפולי השיניים, שלב התשובות | בעקבות תחקיר טיפולי השיניים של ‘שערים’: הסיבות לאורך התורים, וכך תתמודדו עם המצוקה

טוב שן טוב

יעקב מרגליות

הגל השני בתחקיר קופות החולים של ‘שערים’ – אינו יורד מסדר היום: מתחילת השבוע הוצפה מערכת העיתון בתגובות הקוראים, לצד התייחסות מצד נציגים של כלל הקופות החולים.

אלו שלא שיתפו פעולה עם השאלות שנשלחו לכלל קופות החולים – ביקשו שנעכב את פרסום התחקיר, על מנת לתת להם את הזמן, כדי שיוכלו לעבור על כלל הפרטים ולשלוח לנו את הנתונים. היות ומטרת התחקיר הוא שיפור השירות והמטרה היא בהגברת שעות הפעילות אצל כלל הקופות החולים, ולא חלילה לנגח – החלטנו לתת להם את הזמן, ובלי נדר ובעזרת השם – בשבוע הבא נוכל להציג בפניכם את פרטי התחקיר”.

בעקבות הרפורמה

כמות הזעם והתגובות שקיבלנו מכם, הקוראים, על החוסר בזמינות התורים במרפאות השיניים. האמת חייבת להיכתב – הבעיה מצויה בכלל הקופות שיש להן סניפים בעיר, והמצב מחמיר מדי יום ביומו. יש קופות שאם תפנו לקבל תור עבור ילדכם – תקבלו אותו רק בעוד תשעה חודשים.

מה קרה בשנה האחרונה שעל אף שכלל הקופות תגברו את מתן השירות – טיפול של רפואת השיניים עדין זמני ההמתנה מתארכים? למה זה קורה, ואיך אפשר להתמודד עם הבעיה בצורה מושכלת? התשובה נעוצה ברפורמת טיפולי השיניים חינם לילדים שהוביל שר הבריאות הרב יעקב ליצמן.

עד לפני כמה שנים, טיפול אצל רופא שינים היה עולה מאות שקלים, כך שלפני כל טיפול היו חושבים פעמיים. כתוצאה מכך נזנחו השיניים ונגרמו נזקים בלתי הפיכים, דבר שגרם להזנחה של השיניים בשנים המאוחרות יותר. הורים רבים התרגלו לכך – שלקראת החתונה של הבן או הבת צריך לטפל בשיניים של המיועד או המיועדת, כאשר בשלב הזה של החיים – הטיפול יקר יותר, מסובך יותר, עם נזקים בלתי הפיכים. זאת בעוד שטיפול בזמן, מונע טיפולי שורש ועקירות מיותרות, ולפעמים עד כדי הוצאות של השתלת שינים.

מהסיבה הזו יזם שר הבריאות יעקב ליצמן את טיפולי רפואת השיניים חינם, כדי שתטפלו בילדיכם ללא שיקול של כסף ושגם הנצרכים ביותר יוכלו לתת לילדיהם את הטוב ביותר, ולא לחכות שהילדים יבכו מכאבים כדי לפנות למרפאה.

ההורים בביתר לקחו את העניין לתשומת לב, והחלו להזמין תורים במאסות גבוהות. תוסיפו לזה ביקורי האחות בבתי החולים שבודקים את שיני הילדים וממליצים ללכת לטפל, כך שגם המודעות לרופא שיניים עלה. באופן אוטומטי, בביקוש לשירות נרשמה קפיצה של אלפי אחוזים של ביקוש, ולא רק טיפולי חירום; בכל בעיה קטנה, כולל ביקוש לשיננית – פונים לרופא. ויחד עם המודעות, הגיע הביקוש חסר התקדים.

טיפולי מנע: להזמין מראש

איך מתמודדים עם האריכות הבלתי פרופורציונאלית בטווח הזמן לטיפול שיניים?

ישנם שני סוגי טיפולי שינים: טיפולי מֶנע – וזה הכי מומלץ, כדי לא להגיע למצב של כאבים וטיפולי שורש בעתיד – ויש טיפולים דחופים. כאשר מדובר בטיפול מנע, יש את האפשרות להמתין: תפעלו בתבונה, הזמינו תור לבדיקה, תור שבדרך כלל ניתן לשלב אותו בין כלל הטיפולים, זה לא לוקח הרבה זמן ולכן ברוב הקופות יתנו לכם את זה.

לאחר הבדיקה – מומלץ שתפעלו לפי התוצאות: אם הרופא יגלה שהטיפול הוא דחוף – הוא יבצע זאת במקום, ולא ישחרר אתכם אם מדובר במצב שבו חייבים התערבות רפואית דחופה. אם לא צריך משהו דחוף – גשו אל המזכירות והזמינו מספר תורים, תור אחד יותר ממה שהרופא המליץ. אם לא תצטרכו אותו – אל תדאגו, יהיה מי שיגיע במקומכם.

מיד אחרי שקבעתם את התורים, תנסו לבדוק מול הרופא שהתורים שקיבלתם הם מתאימים למצב השיניים של המטופל. אם הוא יגיד שיש משהו דחוף, בקשו תור לעזרה ראשונה.

אחד מבכירי הקופות אומר ל’שערים’, כי ברוב הפעמים ניתן לחכות בתקופת הזמן של עד להגעת מועד התור. “זה כמו טיפולי קוסמטיקה; כל עוד שלא מתפתחים דלקת וכאב, ואתם מקיימים מעקב – אז אין שום בעיה להמתין. כל מטופל מקבל בסוף את הזמן שלו”.

הערת אזהרה: יש קופות ששלוחים את המטופלים למיקור חוץ, הקפידו לרשום את רשימת הטיפולים שהרופא המליץ, לוודאות מול הקופה שהם מאשרים את כלל הטיפולים. לא אחת נשמעות תלונות על כך שהרופא המליץ על סדרת טיפולים ובסוף הקופה לא אישרה את כל הסדרה. ואז צריך לחכות שוב את כל הזמן הארוך.

עזרה ראשונה: להתקשר בבוקר

בדרך כלל, כל קופה ‘משחילה’ טיפולי שיניים המוגדרים כ’עזרה ראשונה’ – בין התורים הרגילים. אם תבצעו מעקב מבעוד מועד – תוכלו לחסוך את הסיוט של ילד הסובל מכאבי שיניים עזים כשלכם, ההורים, אין לכם מה לעזור מעבר לכדורי הרגעה.

כדי שתקבלו עזרה ראשונה בזמן – קחו בחשבון שאי אפשר לחכות עם הכאבים עד שחוזרים מהעבודה, ורק אז להזמין לתור בשעה ארבע אחר הצהריים ולצפות שיקבלו אתכם. מרפאות השיניים עמוסות הרופאים והאחיות מוסיפות בכל יום שעות נוספות, אבל גם הם צריכים באיזשהו שלב לחזור הביתה. התעורר כאב? חוששים שהמצב מתדרדר? בשמונה בבוקר הזמינו תור. כי בכל שעה מתווספים עוד אנשים שצריכים עזרה ראשונה.

אמצע הלילה: פנייה למוקד

נתקעתם באמצע הלילה עם שן כואבת ללא טיפול? לא קיבלו אתכם? לחלק מהקופות יש מוקד עזרה דחופה, תבררו אם הקופה שלכם מציעה שירות שכזה. בדרך כלל זה בירושלים ונפתח משעות הערב המאוחרות, עד לשעות הבוקר. בכל מקרה החזיקו אצלכם בבית תרופות הרגעה ומיד על הבוקר הגיעו למרפאה.

לא בכל יום יש את כל סוגי הרופאים. יש רופאים מיוחדים לפעוטות, יש לילדים, ויש לנערים לכן חשוב מאד לבדוק איזה רופא יש היום, ואם אין תנסו להשיג מחוץ לעיר, המרחק לירושלים גוש עציון ובית שמש לא כל כך רחוק. נסו דרך המוקד הארצי להשיג תור ולחסוך מילדיכם סבל מיותר.

טיפול VIP: לצאת מביתר

אם ממש חשובה לכם המהירות – מומלץ ש’תגדילו ראש’: לכל הקופות יש עוד מרפאות בערים אחרות. הן בדרך כלל פחות עמוסות מאשר בביתר עיר הילדים (כ”י). במרכזים הרפואיים הגדולים יש לפעמים מומחים גדולים יותר, ואפשר לקבל רצף תורים, וכך לסיים את הסיפור במהירות.

רשימת המתנה: הפתרון לספונטניים  

עוד טיפ קטן: אם אתם אנשים ספונטניים ולא מתוכננים זמן רב מראש – יש עוד אופציה להגדיל את הסיכוי לקבלת טיפול מהיר: כאשר אתם קובעים תור (בדרך כלל לעשרה חודשים קדימה) – תבקשו בנוסף לכך להיכנס לרשימת המתנה. ‘רשימת המתנה’ הוא נוהל שאומר כי אם מטופל ביטל תור ברגע האחרון – מרימים אליכם טלפון ומציעים לכם לקבל את התור שהתפנה. זה יכול להיות בהתראה של יום קודם, או אפילו שעות ספורות לפני המועד.

הביטולים הם רבים יחסית, משתי סיבות: א. כי המערכת די סלחנית על ביטול תורים, מתוך הבנה כאשר תור נקבע זמן רב כל כך לפני המועד – סביר להניח שסמוך למועד יתברר למשפחה כי לא מתאפשר לילד להתייצב לטיפול בזמן עקב אירוע משפחתי וכדומה. ב. אנשים משריינים מראש כמה תורים יותר, ובסוף הם לא זקוקים לזה.

בנוגע לתורים, יש לציין שברוב הקופות נוהגים לשלוח למטופלים תזכורת בתור שנקבע להם. יהיה מענין לדעת אם גם אצלכם נוהגים כך.

אם יש לכם עוד טיפים איך להתמודד עם מצוקת התורים, או כל נושא בעניין הקופות – נשמח לשמוע. כמו כן אנחנו מזכירים לכם, שבשבועות הקרובים נתחיל את התחקיר בעניין שירותי הבנקאות בעיר. נשמח שגם בזה תשתפו פעולה ואי”ה ביחד נביא לשיפור את כלל השירותים לציבור בעיר.

תגיות: טיפולי שינייםמחסור בתורים

עוד בנושא

מצוקת התחבורה לעיר חיפה; רה”ע פנה לסגן השר מקלב: “לקדם קו ישיר בין הערים”

מצוקת התחבורה לעיר חיפה; רה”ע פנה לסגן השר מקלב: “לקדם קו ישיר בין הערים”

מערכת ביתר 24
ג׳ בסיון ה׳תשפ״ה
0

ב"ה העדר התחבורה הציבורית הישירה בין עירנו לעיר חיפה, גורמת סבל רב לתושבים הנוסעים בין הערים, בעיקר בימי שישי, מוצ"ש, חגים ובתקופת בין הזמנים. לאור זאת, פנה רה"ע מאיר רובינשטיין...

אשרינו, מה טוב חלקנו

אשרינו, מה טוב חלקנו

מערכת ביתר 24
כ״ב באייר ה׳תשפ״ה
0

במשרד ירושלים ומסורת ישראל סיכמו בסיפוק רב את הצלחת ההילולא בס"ד >>> ולצד השבחים המוצדקים על התקתוק היעיל של הילולת הרשב"י - יש גם כמה הארות לשיפור וייעול בשנה הבאה:...

מחלקת אבידות, שלום

דורשים צדק תחבורתי!

מערכת ביתר 24
כ״ב באייר ה׳תשפ״ה
0

הדים עצומים לסדרת הכתבות שפרסמנו ב'שערים' על העוול הזועק והאפליה הבוטה במחירי התחבורה הציבורית לתושבי ביתר >>> הציבור נקרא להמשיך ולשלוח מכתבים לגורמים הרשמיים ולנציגי הציבור החרדי בכנסת, וכן לעיתונות...

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לקבוצת ה-WhatsApp
רוצה לפרסם בחינם?

רוצים להשאר מעודכנים?

לערוץ הטלגרם
לעדכונים ב-Whatsapp
לערוץ היוטיוב
  • חדשות
  • עסקים
  • אירועים
  • דרושים
  • נדל”ן
  • מתכונים
  • תקנון אתר
  • חדשות
  • עסקים
  • אירועים
  • דרושים
  • נדל”ן
  • מתכונים
  • תקנון אתר
  • חדשות
  • עסקים
  • אירועים
  • דרושים
  • נדל”ן
  • מתכונים
  • תקנון אתר
  • חדשות
  • עסקים
  • אירועים
  • דרושים
  • נדל”ן
  • מתכונים
  • תקנון אתר

יש לכם דיווחים או פניות למערכת?

טלפון למערכת ביתר 24 בלבד:

 

כתובת מייל:

Be**********@***il.com

Ⓒ כל הזכויות שמורות לביתר 24

Welcome Back!

Sign In with Facebook
Sign In with Google
OR

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

נגישות

מצבי נגישות

מצב בטוח לאפילפסיה
מבהיר צבע ומבטל היבהובים
מצב זה מאפשר לאנשים עם אפילפסיה להשתמש באתר בבטחה על ידיחיסול הסיכון להתקפים הנגרמים על ידי אנימציות מהבהבות או מהבהבותושילובי צבעים מסוכנים.
מצב לקוי ראייה
משפר את הוויזואליה של האתר
מצב זה מתאים את האתר לנוחיותם של משתמשים עם ליקויי ראייהכגון ראייה לקויה, ראיית מנהרה, קטרקט, גלאוקומה ועוד
מצב מוגבלות קוגניטיבית
עוזר להתמקד בתוכן ספציפי
מצב זה מספק אפשרויות עזרה שונות כדי לעזור למשתמשים הסובלים מ:לקויות קוגניטיביות כגון דיסלקציה, אוטיזם, CVA וכו', להתמקד בפריטים.הליבה של האתר נגישה יותר בקלות.
מצב ידידותי להפרעת קשב וריכוז
מפחית הסחות דעת ומשפר את המיקוד
מצב זה עוזר למשתמשים עם ADHD והפרעות נוירו-התפתחותיות בקריאה,הפונקציה מאפשרת גלישה והתמקדות באלמנטים מרכזיים באתר.כך קל להם יותר לגשת למידע באתר עם הרבה פחות הסחות דעת.
מצב ליקוי ראיה
מאפשר שימוש באתר עם קורא המסך שלך
מצב זה מגדיר את האתר כך שיהיה תואם לקוראי מסך כגוןJAWS, NVDA, VoiceOver ו-TalkBack קורא מסך הוא תוכנה למשתמשים עיוורים.עיוורים אשר מותקן קורא מסך במחשב ובסמארטפון שלהם, זקוקים לאתרי אינטרנטשתואמים ומאפשרים שימוש בקוראי מסך"

מילון מקוון

    חווית קריאה

    קנה מידה של תוכן
    ברירת מחדל
    זכוכית מגדלת לטקסט
    גופן קריא
    ידידותי לדיסלקציה
    הדגש כותרות
    הדגש קישורים
    גודל גופן
    ברירת מחדל
    גובה קו
    ברירת מחדל
    ריווח אותיות
    ברירת מחדל
    ישור לשמאל
    מיושר למרכז
    ישור לימין

    חוויה חזותית נעימה

    ניגודיות כהה
    ניגודיות אור
    מונוכרום
    ניגודיות גבוה
    רוויה גבוהה
    רוויה נמוכה
    התאם את צבעי הטקסט
    התאם את צבעי הכותרת
    התאם את צבעי הרקע

    התמצאות קלה

    השתקת צלילים
    הסתר תמונות
    מקלדת וירטואלית
    מדריך קריאה
    עצור אנימציות
    מסכת קריאה
    הדגש את הרחף
    הדגש פוקוס
    סמן שחור וגדול
    סמן גדול ומואר
    קריאה קוגניטיבית
    מקשי ניווט
    ניווט קולי

    ביתר 24 - כל מה שקורה בביתר עלית

    הצהרת נגישות - Accessibility Statement

    beitar24.co.il

    18/02/2022

    סטטוס תאימות

    אנו מאמינים שהאינטרנט צריך להיות זמין ונגיש לכל אחד, ולספק אתר אינטרנט נגיש לקהל הרחב ביותר האפשרי, ללא קשר לנסיבות וליכולת.

    כדי למלא זאת, אנו שואפים לדבוק בקפדנות ככל האפשר להנחיות נגישות תוכן האינטרנט של World Wide Web Consortium (W3C) 2.1 (WCAG 2.1) ברמת AA. הנחיות אלו מסבירות כיצד להנגיש תוכן אינטרנט לאנשים עם מגוון רחב של מוגבלויות. עמידה בהנחיות אלו עוזרת לנו להבטיח שהאתר יהיה נגיש לכל האנשים: עיוורים, אנשים עם לקות מוטורית, לקות ראייה, לקויות קוגניטיביות ועוד.

    אתר זה משתמש בטכנולוגיות שונות שנועדו להפוך אותו לנגיש ככל האפשר בכל עת. אנו משתמשים בממשק נגישות המאפשר לאנשים עם מוגבלויות ספציפיות להתאים את ממשק המשתמש של האתר ולעצב אותו לצרכיהם האישיים.

    בנוסף, האתר משתמש באפליקציה מבוססת בינה מלאכותית שפועלת ברקע ומייעל את רמת הנגישות שלו ללא הרף. יישום זה מתקן את ה-HTML של האתר, מתאים את הפונקציונליות וההתנהגות שלו לקוראי מסך המשמשים את המשתמשים העיוורים, ולפונקציות המקלדת המשמשות אנשים עם ליקויים מוטוריים.

    אם מצאתם תקלה או יש לכם רעיונות לשיפור, נשמח לשמוע מכם. תוכל ליצור קשר עם מפעילי האתר באמצעות המייל הבא

    קורא מסך ומקלדת ניווט

    האתר שלנו מיישם את טכניקת ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications), לצד שינויים התנהגותיים שונים, כדי להבטיח שמשתמשים עיוורים המבקרים עם קוראי מסך יוכלו לקרוא, להבין וליהנות מהפונקציות של האתר. ברגע שמשתמש עם קורא מסך נכנס לאתר, הוא מקבל מיד הנחיה להיכנס לפרופיל קורא המסך כדי שיוכל לגלוש ולתפעל את האתר ביעילות. כך האתר שלנו מכסה כמה מהדרישות החשובות ביותר לקורא מסך, לצד צילומי מסך של קונסולה של דוגמאות קוד:

    אופטימיזציה של קוראי מסך: אנו מפעילים תהליך רקע שלומד את מרכיבי האתר מלמעלה למטה, כדי להבטיח תאימות מתמשכת גם בעת עדכון האתר. בתהליך זה, אנו מספקים לקוראי מסך נתונים משמעותיים באמצעות ערכת התכונות של ARIA. לדוגמה, אנו מספקים תוויות טפסים מדויקות; תיאורים של אייקונים מניעים לפעולה (סמלים של מדיה חברתית, סמלי חיפוש, סמלי עגלה וכו'); הנחיות אימות עבור קלט טפסים; תפקידי אלמנטים כגון לחצנים, תפריטים, דיאלוגים מודאליים (חלונות קופצים) ואחרים. בנוסף, תהליך הרקע סורק את כל תמונות האתר ומספק תיאור מדויק ומשמעותי המבוסס על זיהוי תמונה-אובייקט כתגית ALT (טקסט חלופי) לתמונות שאינן מתוארות. זה גם יחלץ טקסטים המוטמעים בתוך התמונה, באמצעות טכנולוגיית OCR (זיהוי תווים אופטי). כדי להפעיל התאמות של קורא מסך בכל עת, המשתמשים צריכים רק ללחוץ על שילוב המקלדת Alt+1. משתמשי קורא מסך מקבלים גם הודעות אוטומטיות להפעיל את מצב קורא מסך ברגע שהם נכנסים לאתר.

    התאמות אלו תואמות לכל קוראי המסך הפופולריים, כולל JAWS ו-NVDA.

    אופטימיזציה של ניווט מקלדת: תהליך הרקע גם מתאים את ה-HTML של האתר, ומוסיף התנהגויות שונות באמצעות קוד JavaScript כדי להפוך את האתר להפעלה באמצעות המקלדת. זה כולל את היכולת לנווט באתר באמצעות מקשי Tab ו-Shift+Tab, להפעיל תפריטים נפתחים עם מקשי החצים, לסגור אותם עם Esc, לחצני הפעלה וקישורים באמצעות מקש Enter, לנווט בין רכיבי רדיו ותיבת סימון באמצעות מקשי החצים, וכן מלא אותם עם מקש הרווח או Enter. בנוסף, משתמשי המקלדת ימצאו תפריטי ניווט מהיר ודילוג על תוכן, הזמינים בכל עת על ידי לחיצה על Alt+1, או כרכיבים הראשונים של האתר בזמן ניווט עם המקלדת. תהליך הרקע מטפל גם בחלונות קופצים שהופעלו על ידי הזזת הפוקוס של המקלדת לעברם ברגע שהם מופיעים, ולא מאפשר להיסחף הפוקוס מחוצה לו.

    משתמשים יכולים גם להשתמש בקיצורי דרך כגון "M" (תפריטים), "H" (כותרות), "F" (טפסים), "B" (לחצנים) ו-"G" (גרפיקה) כדי לקפוץ לאלמנטים ספציפיים.

    פרופילי מוגבלות נתמכים באתר האינטרנט שלנו

    מצב בטוח לאפילפסיה: פרופיל זה מאפשר לאנשים עם אפילפסיה להשתמש באתר בבטחה על ידי ביטול הסיכון להתקפים הנובעים מהנפשות מהבהבות או מהבהבות ושילובי צבעים מסוכנים.

    מצב לקוי ראייה: מצב זה מתאים את האתר לנוחיותם של משתמשים עם ליקויי ראייה כגון ראייה משפילה, ראיית מנהרה, קטרקט, גלאוקומה ועוד.

    מצב מוגבלות קוגניטיבית: מצב זה מספק אפשרויות מסייעות שונות כדי לעזור למשתמשים עם ליקויים קוגניטיביים כגון דיסלקציה, אוטיזם, CVA ואחרים, להתמקד במרכיבים החיוניים של האתר ביתר קלות.

    מצב ידידותי ל-ADHD: מצב זה עוזר למשתמשים עם הפרעות קשב וריכוז והפרעות נוירו-התפתחותיות לקרוא, לגלוש ולהתמקד במרכיבי האתר הראשיים ביתר קלות תוך הפחתת הסחות דעת באופן משמעותי.

    מצב עיוורון: מצב זה מגדיר את האתר כך שיהיה תואם לקוראי מסך כגון JAWS, NVDA, VoiceOver ו-TalkBack. קורא מסך הוא תוכנה למשתמשים עיוורים המותקנת במחשב ובסמארטפון, ואתרי אינטרנט חייבים להיות תואמים לה.

    פרופיל ניווט במקלדת (לקויי מוטורי): פרופיל זה מאפשר לאנשים בעלי מוגבלויות מוטוריות להפעיל את האתר באמצעות Tab, Shift+Tab ומקשי Enter. משתמשים יכולים גם להשתמש בקיצורי דרך כגון "M" (תפריטים), "H" (כותרות), "F" (טפסים), "B" (לחצנים) ו-"G" (גרפיקה) כדי לקפוץ לאלמנטים ספציפיים.

    התאמות נוספות של ממשק משתמש, עיצוב וקריאות

    התאמות גופנים - משתמשים יכולים להגדיל ולהקטין את גודלו, לשנות את משפחתו (סוגו), להתאים את המרווחים, היישור, גובה הקו ועוד.

    התאמות צבע - המשתמשים יכולים לבחור פרופילי ניגודיות צבע שונים כגון בהיר, כהה, הפוך ומונוכרום. בנוסף, משתמשים יכולים להחליף ערכות צבעים של כותרות, טקסטים ורקעים, עם למעלה מ-7 אפשרויות צביעה שונות.

    אנימציות - משתמשים אפילפטיים יכולים להפסיק את כל האנימציות הפועלות בלחיצת כפתור. אנימציות הנשלטות על ידי הממשק כוללות סרטונים, קובצי GIF ומעברי CSS מהבהבים.

    הדגשת תוכן - משתמשים יכולים לבחור להדגיש אלמנטים חשובים כמו קישורים וכותרות. הם יכולים גם לבחור להדגיש רק אלמנטים ממוקדים או מרחפים.

    השתקת אודיו - משתמשים עם מכשירי שמיעה עשויים לחוות כאבי ראש או בעיות אחרות עקב השמעת אודיו אוטומטית. אפשרות זו מאפשרת למשתמשים להשתיק את כל האתר באופן מיידי.

    הפרעות קוגניטיביות - אנו משתמשים במנוע חיפוש המקושר לוויקיפדיה ולוויקימילון, המאפשר לאנשים עם הפרעות קוגניטיביות לפענח משמעויות של ביטויים, ראשי תיבות, סלנג ואחרים.

    פונקציות נוספות - אנו מספקים למשתמשים את האפשרות לשנות את צבע וגודל הסמן, להשתמש במצב הדפסה, להפעיל מקלדת וירטואלית ופונקציות רבות אחרות.

    תאימות לדפדפן וטכנולוגיה מסייעת

    אנו שואפים לתמוך במגוון הרחב ביותר של דפדפנים וטכנולוגיות מסייעות ככל האפשר, כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לבחור את הכלים המתאימים ביותר עבורם, עם כמה שפחות הגבלות. לכן, עבדנו קשה מאוד כדי להיות מסוגלים לתמוך בכל המערכות העיקריות המהוות למעלה מ-95% מנתח השוק של המשתמשים כולל Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera ו-Microsoft Edge, JAWS ו-NVDA (קוראי מסך), שניהם עבור Windows ועבור משתמשי MAC.

    הערות, הערות ומשוב

    למרות מאמצינו הטובים ביותר לאפשר לכל אחד להתאים את האתר לצרכיו, עדיין עשויים להיות דפים או חלקים שאינם נגישים במלואם, נמצאים בתהליך של נגישות, או שחסר להם פתרון טכנולוגי הולם כדי להנגיש אותם. ובכל זאת, אנו משפרים ללא הרף את הנגישות שלנו, מוסיפים, מעדכנים ומשפרים את האפשרויות והתכונות שלה, ומפתחים ומאמצים טכנולוגיות חדשות. כל זה נועד להגיע לרמת הנגישות האופטימלית, בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית. לכל עזרה, אנא פנה אלינו 

     

    Accessibility Statement

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over 7 different coloring options.
    3. Animations – epileptic users can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to

    No Result
    View All Result
    • נדל”ן
    • דרושים
    • אירועים
    • עסקים
    • חדשות
    • עיתון שערים
    • מתכונים
    • תקנון ופרטיות

    created by: digital boutique

    רוצה לפרסם תוכן באתר?

    מלא את הטופס בצורה קלה ומהירה ואנו נפרסם עבורך!

    כתבה חדשותית
    נדל"ן למכירה / השכרה
    אירוע
    הוספת / עדכון עסק

    צ׳אט עדכונים וחדשות

    -
    00:00
    00:00

    Queue

    Update Required Flash plugin
    -
    00:00
    00:00