יוחנן צוקרמן
אם יש תחום שמחכה בכיליון עיניים לבשורה של ממש, הרי הוא נושא אולמות השמחה ובדגש על אולמות לעריכת חתונות, בעירנו ביתר עילית.
גודל מצוקת האולמות הוא כה משמעותי, עד שפעמים רבות מתאחר זמן החתונה חודשים מעל למתוכנן, רק כדי שיהיה ניתן למצוא אולם פנוי לעריכת שמחת הנישואין.
אז הנה הגיעה בשורה. הכירו את היכלי “אימפריאל” שבמרומי גבעה א’, האולם שנכנס לשוק החתונות הביתרי ומאפשר מרווח נשימה למחותנים, בבואם לחגוג את שמחת נישואי יקיריהם.
וכשאנחנו אומרים “מרווח נשימה”, כוונתנו ליותר מאשר תאריך פנוי.
פנינו לר’ משה מרדכי פריד הי”ו, בעל “קייטרינג פריד” הידוע, שהוא נותן השירות באולם, כדי ללמוד קצת על האולם החדש, על ההיערכות לקראת עונת חתונות החורף, וללמוד קצת יותר מה הוא שירות ללקוחות.
ההרגשה הכי טובה
בשנים האחרונות צברתם ניסיון רב בהכנת חתונות ותפעול האירוע, אבל כעת לראשונה אתם מפעילים בצורה מאורגנת אולם משלכם. הלוא כן?
“אנחנו נותני השירות באולמי אימפריאל, וכאמור, אכן צברנו ניסיון רב בשנים האחרונות בתחום. אולם זו לא פעם ראשונה שאנחנו מפעילים מתחם משלנו. ניתן לומר כי “טבילת האש” הראשונה שלנו הייתה בתקופת הקורונה, אז הפעלנו כמה מתחמי אירועים משלנו בשטחים פתוחים, והיינו עסוקים בפעילות אינטנסיבית מסביב לשעון ממש, לתפעל את החתונות בנסיבות ההן, שהיו מאתגרות כזכור. אז גם צברנו ניסיון וידע רב בנושא”.
“מאז אנחנו מפעילים בשגרה חתונות רבות, וצברנו פרקטיקה בתחום. מתוך אותו ניסיון רב והיכרות עמוקה עם הציבור שלנו, עם הצרכים, הרצונות וההעדפות שלו – פנינו למהלך החדש, באולמי אימפריאל המפוארים”.
מה הדבר שחשוב ביותר למחותנים בשמחת החתונה?
“להיות רגועים. למחותן שמגיע לאירוע יש כל כך הרבה סיבות להיות לחוץ ולא רגוע. עליו לדאוג לכל כל הרבה פרטים, לוודא שכל מרכיב בחתונה יפעל כשורה, לקבל את האורחים, לדאוג לכיבודים, לשמוח ולשמח ומה לא… “
“אנחנו רואים כערך עליון, להסיר דאגה מליבו בכל הנוגע להתנהלות סדרי החתונה. לא רק מבחינת מה שקשור לאוכל, אלא מכל הבחינות – התפאורה, השירות והאירוח, שהוא ירגיש רגוע ובטוח לגמרי.
“כשמחותן מגיע לחתונה והוא יודע שהוא לא צריך לדאוג לא לעריכה שתהיה מושלמת, לשירות שיהיה במקסימום, לטריות ולאיכות, לשפע ולתיחזוק אירוע מושלם עם חשיבה על כל הפרטים – הוא פנוי לדברים החשובים באמת, ויכול לחוות את האירוע בשמחה פנימית, מבלי שיעיבו עליה דאגות מיותרות”.
במה מיוחד השירות שאתם נותנים ללקוחות?
“ישנם הרבה נותני שירות בתחום השמחות בכלל והחתונות בפרט, כל אחד בשמו הטוב יבורך. כיון שאנחנו עוסקים עם ציבור בעל משפחות גדולות בלעה”ר שאינו משופע בממון והוצאות חתונות הילדים מכבידות, טבעי שהרבה יעדיפו לחסוך בהוצאות.
“כך אנחנו יכולים למצוא בהרבה אולמות כמה רמות של אירועים. יש את הרמה הבסיסית, הכוללת מנות, סלטים ותוספות לבחירה מתוך היצע מצומצם יותר, כמו גם כלים, אביזרים ומפות ברמה פשוטה יותר. ואם רוצים שדרוג – ניתן לבחור ברמת אירוח גבוהה יותר, שבה יש מבחר גדול יותר, כלים יוקרתיים יותר ומפות איכותיות יותר”.
הפתרון לפלונטר התקציבי
“הרבה מחותנים”, אומר איש שיחנו, “נמצאים בפלונטר מול צומת בחירה שכזה. התקציב מורה להם לקחת את החבילה הזולה, אבל ליבם לא שלם עם זה, כי הם רוצים מפות מהודרות יותר, מנה ראשונה משודרגת או תוספת סלט מסוים. אבל זה מצריך אותם לעלות רמה ולרכוש חבילה יקרה יותר שחורגת מהתקציב שהם יכולים להרשות לעצמם”.
אז איזה פתרון יש לכם לבעיה כזו?
“יש לנו את הגישה העקרונית, שהיא – לתת ללקוחות את ההרגשה הכי טובה בכל בחירה שהם יבחרו. אף פעם לא תיווצר מציאות שלקוח יבחר בחירה שהוא ירגיש בה פחיתות כבוד או משהו דומה.
“וזה מוביל אותנו לגישה הפרקטית, שהיא כוללת שני מרכיבים עיקריים. ראשית – בכל בחירה של הלקוח ניתן לו את האפשרות לבחור בין מגוון גדול של מפות, ניתן לו מרכזי שולחן מהודרים, כלים מיוחדים ויכולת בחירה רחבה בין סלטים ומנות ראשונות ועיקריות.
“ושנית – כל לקוח יכול לשדרג פריט כזה או אחר, ולשלם רק על התוספת מבלי להתחייב למחיר חבילה כללית שמייקרת את עלות האירוע בצורה משמעותית.
“וגם, ואולי בעיקר – אין הפתעות. הלקוח מגיע לזמן התשלום והוא לא מגלה פתאום סעיפים חדשים לתשלום שהוא לא הכיר, הוא לא נתקל פתאום בדברים שהיו מעורפלים מתחילה ופתאום מקבלים תג מחיר. הכול מסוכם מראש, הכול ברור ואין שום דבר שניתן ונעניק לו במהלך האירוע, שלא יהיה כלול במחיר המסוכם בתחילה.
“כל אלו נובעים מהגישה העקרונית, שמנחה אותנו לאורך כל העבודה שלנו עם הלקוחות הנאמנים שלנו באירועים השונים – שהלקוח יהיה רגוע שהוא בידיים טובות, כי אנחנו בצד שלו, ולנו חשוב בדיוק כמוהו שהאירוע יהיה מושלם מכל הבחינות.
נוחות, גישה ומיקום מעולה
מה תוכל לספר לנו על היכלי אימפריאל?
“האולמות החדשים ממוקמים במיקום פנטסטי. ברחוב ברסלב צמוד לאודיטוריום העירוני, קרוב לכניסה לעיר, עם תחבורה ציבורית צמודה לאולם ועם חנייה בשפע גדול.
“דרכי הגישה לאולם נוחות ביותר ונותנת את המענה המושלם לאורחים גם לאלו המבוגרים ומוגבלי התנועה.
“המקום עצמו, ששימש גם בעבר לעריכת שמחות – הורחב משמעותית בחודשים האחרונים ושונה לבלי הכר. האולם כיום הוא גדול, גבוה ומרווח, ויכול להכיל עד כ-400 אורחים לסעודה, עם רחבת ריקודים מכובדת.
“האולם מפואר ומכובד מאוד, ונותן הרגשה של מלכותיות. יש גם כיסא כלה מרהיב ויוקרתי שכלול במחיר, כמו גם מרכזי שולחן ברמה גבוהה.
“וכמובן – השירותיות, שכבר קנתה לעצמה את שמה הטוב עם צוותות של מלצרים מנוסים המיומנים בהגשה אלגנטית ויוקרתית במיוחד, עם יחס אדיב, סבלני ומקצועי”.
מאחורי המנה המשובחת
רמת האוכל שאתם מגישים ידוע בטעמו הטוב ובטריותו הניכרת. האם אתם מבשלים את האוכל בעצמכם?
“בוודאי. כל המזון שאנו מגישים, לרבות סלטים, קינוחים ומנות בר, כולו בייצור שלנו. אנחנו לא רוכשים כלל פריטי מזון ממטבחים אחרים, ומקפידים על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר והטריים ביותר, מתוך אמונה שההשקעה משתלמת. וב”ה בזכות זה אנו רואים סיעתא דשמיא גדולה ב”ה.
“למותר לציין כי המטבח שלנו הוא תחת ההשגחה המהודרת ביותר של בד”ץ העדה החרדית”.
ואיך המחירים?
“אנחנו פונים לכלל האוכלוסייה שמאפיינת את רוב תושבי ביתר עילית המבקשים אירוע מכובד ויוקרתי ובמחיר הגיוני שניתן לעמוד בו. המחירים הם עממיים יחסית והתמורה – מכובדת ויוקרתית”.
ההרשמה לעונת החתונות בחורף כבר בעיצומה?
“אכן. התאריכים לחורף הקרוב נתפסים במהירות. זה מרגש לשמוע מחותנים שמתקשרים וכששומעים שיש לנו תאריך פנוי להציע להם – הם כמעט בוכים מהתרגשות. כל חפצם למצוא אולם ראוי לשמו לחתונת ילדיהם, ואחרי שהם מתוודעים לקושי שבהשגת אולמות – אין לתאר את השמחה שלהם כשהם קובעים את התאריך ליומם הגדול”.
נקודה למחשבה
זעקת ההורים 2
שכר השדכנים
מדוע שכר השדכנים בעיר ביתר הוא הגבוה ביותר מכל הארץ 5000 ש”ח +
נקודה למחשבה
אולמות השמחה
מדוע יש מחסור… באולמות שמחה לחתונות [עקב בעלי אינטרסים]
כבר היום האולמות תפוסים עד כמעט חודש אלול
מה יהיה??????