משנה:
#תתחילו לפעול
#למערכת ‘שערים’ שלום#
נדהמתי מהכתבה שהבאתם בשבוע שעבר, ונחרדתי מהסבל שעוברים הלקוחות. מה שהכי קומם אותי זאת התגובה הלקונית של הבנק. מתריעים בפניכם שיש בעיה, לקוחות כועסים ופגועים. במקום להצטדק – אתם צריכים להתחיל לפעול! אל ‘תודו באשמה’, אבל לפחות אל תצדיקו את המצב הקיים. בכל אופן הלקוחות הם לקוחות לפחות תבינו אותם ותכבדו אותם.
בתקווה לתיקון המצב.
ש.מ.א. – תושב העיר.
#יש צדדים טובים
#שלום וברכה#
הכתבה על מרכנתיל טובה מאוד ומציגה בעיה קיימת.
אני לקוח שלהם כבר עשר שנים ומזדהה עם הכתוב בכתבה.
אבל צריך לכתוב גם על הצדדים החיוביים – יש שם גם פקידים שנותנים שירות טוב ובמאור פנים. אבל את הטעון בתיקון – בוודאי שצריך לתקן.
נא המשיכו בכל עוז לכתוב סקירות כאלה למען הציבור בביתר.
נ.ל.
#מערימים קשיים
ראיתי את הכתבה על בנק מרכנתיל סניף ביתר
כלקוח של מרכנתיל , נוכחתי לדעת כי הם מערימים קשיים לא הגיוניים וכשהתלוננתי עליהם, מצאו איזה תת סעיף בחוק כדי להסביר את מעלליהם, ותמיד מקבלי ההחלטות הצדיקו את עצמם. אלא שגם זה נעשה באופן של “התניית שירות בשירות” .
מה שבקשתי לעשות בסניף בביתר וסורבתי, עשו לי בסניפים אחרים ללא שום התניות וכדו’.
ישר כח על הכתבה
חזקו ואמצו.
י.א.
#לפנות עם הוכחות
בנושא הבנקים – מרכנתיל:
מנסיון אישי רב, בנק ישראל מאוד קשוחים עם הבנקים – ותלונה מוצדקת נלקחת ממש ברצינות…
אני אישית פניתי לפני כמה שנים לגבי כספומטים בבנק הפועלים – ולאחר שהוכחתי שזה לא מספיק, חייבו את בנק הפועלים להציב עוד עמדות תוך 30 יום, ואכן הוצבו ביום ה 16 עוד 4 עמדות לשירות הציבור עד היום הזה…
כל זאת בזכות פניה אחת איכותית ועניינית עם הוכחה…
ד.ח. גבעה ב’
#אכזבה גמורה
כבר שנים יש לי חשבון עסקי וחשבון של עמותה, לא עונים לטלפונים ולא עונים למיילים, לאחרונה יש שם בוקה ומבולקה, אני מחכה כבר חצי שנה לתשובה ממשכנתא, והפקיד הבכיר מתלונן שהכול קורס, אין מי שיטפל בכם, בדיוק ראיתי את הכתבה שפרסמתם וזה פשוט לא יאומן, בסך הכל בקשתי מהם להעביר כסף לפק”מ ולא בוצע, ניסתי ליצור קשר עם הבנק ולא ענו, משהו מזעזע.
אני שמחה שהרמתם את הכפפה, ואני שמחה שיש אנשים שעושים למעשה, היום ניסיתי להזמין כרטיס אשראי לעמותה, והם בקשו ממני רשימת דברים תמורת זה. בבדיקה מהירה עם הרואה חשבון שלי שטען לי שאין שום סיבה או מניה, ודרישות הבנק אינם לגיטימיות.
לפני תקופה קצרה היו אנשים מקסימים בבנק אנשים שנתנו שירות, את כולם הם החליפו, ומשאירים דווקא את אלו שאין להם את הסבלנות הנדרשת, או כאלו חדשים שאין להם ניסיון.
כל כך כואב שאני צריכה לחפש בנק אחר. אולי דווקא שנתחיל לעזוב, ורק אז הם יתחילו להבין.
בתקוה לשיפור משמעותי.
ה. ש.
#לבטא את הכאב
אני רוצה לברך את העיתון, על היושר העיתונאי והבלתי מעורר בכתבה על אודות הבנק. ראוי שידע כל גוף ציבורי מבנק ועד אחרוני נותני השירות הציבורים, שגם לקהלים החלשים יש שופר, וגם להם קיים אפשרות לזעוק את צעקת הדל. לא ייתכן שאנשים יסבלו סתם, כי פשוט לא הוקצו משאבים או כוח אדם מתאים, או שסתם לא בא להם להתאמץ.
ח. ג.
#סגור ומסוגר
למערכת ‘שערים’ – בהמשך לתחקיר על הבנק.
יש לציין בעיה נוספת: סניף הבנק נמצא בקניון סגור. ברגע ששערי הקניון נסגרים אין אפשרות גישה למכשירים האוטומטים, כל לילה מהשעה 10 ועד 7 בבוקר, לא בימי שישי ומוצ”ש, בפרט עכשיו בסגירת הקופות נאלצים לחכות שהקניון יהיה פתוח, זה מקשה מאד על היוצאים לעבוד בשעות המוקדמות וחוזרים מאוחר.
יהיה מועיל מאד שלפחות יוציאו בחוץ 2 מכשירים שיפעלו ויתנו שירות גם מעבר לשעות שהקניון פתוח.
נ.ג.
#מערכת ‘שערים’ תמשיך ללוות עוולות צרכניות. אם יש לכם תגובה והצעות לייעול ושיפור – אתם מוזמנים לשלוח למערכת#