רבבות מתושבי ביתר עלו גם השנה בל”ג בעומר למירון בהסעות מיוחדות ומסובסדות בסיוע העירייה. שביעות רצון רבה לנוכח ההצלחה המרובה, כאשר בניגוד לרוב חברות האוטובוסים שהפעילו קווים למירון, מערך ההסעות מביתר התנהל למופת וללא תקלות.
לאחר שנים של תקלות עוגמת נפש במערך ההסעות בל”ג בעומר למירון בעירנו, נרשמה שביעות רצון רבה בקרב תושבי ביתר ובמסדרונות העירייה בעקבות ההצלחה בתפעול מערך ההסעות המיוחד שהעלה השנה את אלפי תושבי העיר למירון. וזאת בניגוד בולט לקריסה הגדולה במערך הנסיעות הארצי למירון, ממנו לא חמקו אף הטובים שבחברות ההיסעים ברחבי הארץ, אשר התקשו לעמוד במסות העצומות של רבבות אלפי העולים מירונה.
כידוע, בכבישים ובצמתים המובילים למירון נוצרו פקקי ענק, אלפים נראו כשהם צועדים רגלית לכיוון מירון ובחזרה לכיוון החניונים, לאחר שהתייאשו מההמתנה הארוכה ומורטת העצבים לאוטובוסים בדרכם חזרה לבתיהם. בנוסף, מאות אנשים נתקעו בחום אימים בחניוני ההסעות כשהם משוועים לעזרה, וכוחות כיבוי אש נאלצים לשלוח למקום כבאיות עם מי לשתיה ומים להתרעננות, כדי למנוע אסון. כל זאת נמנע כמעט לחלוטין מהנוסעים בקווי האוטובוסים של ביתר.
תושבים מביתר שעלו מירונה בהסעות המיוחדות שיצאו מביתר ציינו בפני כתב שערים שמערך ההסעות מביתר הצליח מעבר למצופה, כשהם מתארים בסיפוק את הרחבת הדעת שהייתה להם מהנסיעה למירון ומבקשים להודות למארגני הנסיעה, ובמיוחד לחברת עילית שנתנה את ידה והעניקה מניסיונה העשיר ומשירותיה על מנת שהנסיעה תתנהל על מי מנוחות.
תושבי ביתר הפעילים בתחום ההסעות בעירנו ציינו אף הם את תרומתה המכרעת של חברת עילית בהצלחת המהלך, יחד עם חברי העירייה כמובן, שיחד עשו ככל יכולתם לרווחת הנוסעים תושבי ביתר, וזאת כהמשך למסורת המיוחדת ולתודעת השירות הגבוהה הקיימת בחברת עילית.