בעקבות הפרסום בביטאון ‘שערים’, פועלת בימים אלו חברת עילית לפתוח מוקד שרות לכרטיסי ה’רב-קו’ בתוככי העיר. בשורה משמחת.
מזה תקופה ארוכה שתושבי עירנו מתריעים באמצעות ‘שערים’, ביטאון העיר ביתר, על הצורך לפתוח מוקד עירוני להנפקת ולנתינת שירות לכרטיסי ה’רב-קו’, אשר יצרו – ולא באשמת חברת התחבורה – תקלות רבות כ”כ, החל מהטענתם וכלה באורך חיי הכרטיס שהינו קצר ומוגבל.
שערים פרסם מספר כתבות בנושא ואף שוחח עם הנוגעים בדבר, ואכן כעת נראה שחברת ‘עילית’, שאמונה על שירות טוב ויעיל, ואף זכתה במקום ראשון בסקר רמת שרות הלקוחות שאותו הזמין משרד התחבורה, הפנימה את בקשת הציבור, לטובת נוסעי התחבורה הציבורית. ‘שערים’ חושף כאן, את העובדה שבימים אלו פועלים ראשי החברה לאיתור משרד שיתאים לדרישותיהם, וישמש להפעלת מוקד מיוחד להפעלת ותחזוקת כרטיסי ה’רב-קו’ המלווים כל אחד ואחד מאיתנו ביום יום.
הקמת מרכז השירות הוא לא דבר חריג, שכן הוא כבר קיים ברוב הערים, וכדוגמה נציין שחברת ‘אגד’ הקימה מרכז שכזה בקניון ‘רב שפע’ ברח’ שמגר שבירושלים – דבר שהוכיח את יעילותו הרבה לטובת נוסעי התח”צ.
כאמור, המהלך עשוי להביא תועלת רבה בעבור נוסעי התחבורה, שכיום נאלצים, בעת שהם נתקלים בבעיות שאותן יוצר הכרטיס, לכתת את רגליהם עד משרדי החברה הממוקמים בחניון ‘עילית’ שבקצה העליון של העיר (בתחילת רחוב שלום רב), דבר המקשה מאוד את הגישה המסודרת למקום. כך שמדובר בבשורה טובה ומרגשת בעבור כולם.
ראוי לציין ולהדגיש עוד, כי לצורך הנפקת כרטיס חדש אין צורך ללכת עד משרדי החברה, ואפשר להנפיקו ברשת חנויות הצילום ‘פוטו פוינט’. השירות הניתן בחניון הוא רק לבעיות בהטענת הכרטיס או להחלפת כרטיסים פגומים.