כרטיסי ה’רב קו’ ממשיכים לגרום לנו עיכובים מתמשכים וטרחה משמעותית בנסיעה בתחבורה הציבורית.
לקראת תחילת החודש הלועזי הטעינו אלפים מתושבי העיר את כרטיס ה’רב קו’ בחופשי חודשי משולב עירוני ובינעירוני, אולם בנסיעה הבאה שלהם, גילו להפתעתם שהכרטיס ריק. בחברת ‘עילית’ עמדו על הבעיה ותיקנוה לאחר מספר ימים, אך כל התושבים שהטעינו כרטיסים קודם לכן – מצאו את עצמם נאלצים לכתת את רגליהם בחום עד למסוף ‘עילית’, שם להוכיח שהיה להם כרטיס שכזה ורק אז הוטען להם הכרטיס.
תושבים רבים פנו ל”שערים” כדי לעורר על הצורך להקים מוקד שירות ללקוחות בתוככי העיר ולא במקום מרוחק כ”כ, כדי שהתושבים לא יצטרכו לבזבז מזמנם בשל תקלותיה של חברת התחבורה.