בעת החיוג לקו תתבקשו להקיש את מספר התחנה המופיע על שלט התחנה ואת מספר הקו שאליו הנכם ממתינים . המדובר ביוזמה של אברך תושב בי”ש. עם זאת, שגיאות בהדפסת מספרי התחנות בביתר גורמות לבלבול לנוסעים החפצים להשתמש בשרות. הפרטים המלאים והפתרונות לבעיה.
מתברר שהיום קל יותר מתמיד לדעת מתי בדיוק יגיע האוטובוס לתחנה שלכם. לשירות החדשני והייחודי אחראי אברך כישרוני תושב בית שמש שיזם את השירות, בשיתוף עם משרד התחבורה. המדובר בקו מידע מיוחד שמספרו הוא 0722020200, ובאמצעותו ניתן להתעדכן בזמן הגעת האוטובוס ע”י הקשת מס’ התחנה המופיע על הלוח הצהוב המתנשא בראש התחנה, וכל זאת בעלות שיחה רגילה לטלפון נייח.
אין ספק שמדובר בבשורה טובה, העשויה להקל ולסייע רבות לנוסעים הממתינים לאוטובוסים בתחנות וזמנם קצר. כך הם יוכלו לתכנן את נסיעתם ולבחור באופן מושכל את האוטובוס שברצונם לעלות עליו.
אלא שטעויות דפוס על תחנות רבות בעירנו ביתר יוצרות בלבול רב למשתמשים בשירות החדש. וזאת בעקבות מספרים שגויים המופיעים על התחנות. דבר המעמיד לכאורה בסימן שאלה את יעילות השירות של קו המידע בעיר ביתר.
אנו מקווים לבשר לכם בקרוב שהמספרים תוקנו, אולם עד אז, כדי להימנע מבלבול ותקלות, יהיה עליכם להחליף את הספרה הראשונה המופיעה על התחנה בספרה 6 (לדוגמה, במקום 70089 תקישו 60089). אמנם במקרים מסוימים מספרי התחנה שגויים באופן בעייתי ביותר. במקרים כגון אלו אין מנוס מלוותר על השירות, לעת עתה, ולהתקשר למוקד השירות של ‘עילית’, הידוע בנגישותו ובנוחיותו, ולהתעדכן במועד המשוער של הגעת האוטובוס המבוקש.