גג:
אחרי המתקפה האמריקנית במוצ”ש על איראן: בביתר מגבירים את החיזוק והביטחון
כותרת:
עיני ד’ אלוקיך בה
משנה:
בעקבות המתקפה האמריקנית על אתרי הגרעין באיראן שהתרחשה במוצאי שבת קודש – בעיר, בתוך כלל תושבי הארץ, נכנסים לכוננות יתרה >>> אולם לצד ההשתדלות הטבעית הנדרשת, בביתר עילית יודעים: #בכוח האמונה, התורה והתפילה – מנצחים את הפחדים וזוכים לישועה# >>> #כל שלבי המתקפה:# סיכום המצב הבטחוני החדש שהתפרץ באישון לילה של ‘ליל שישי’ בשבוע שעבר והתעצם במוצאי השבת האחרונה >>> וגם: על הוראות העירייה, אתגר בעלי השמחה ויוזמות החיזוק המרגשות בעירנו >>> והוא יבוס צרינו
@יעקב מרגליות
##הלילה ההיסטורי שבו העולם עמד נדהם מול יד ההשגחה הגדולה ולב מלכים ושרים שמסורים אך ורק בידו יתברך:## בשעה שלוש בלילה של מוצאי שבת קודש פרשת שלח (שעון ארץ ישראל), לאחר ימים של ציפייה ודריכות לקראת הבאות – הודיע נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כי צבא ארצות הברית תקף את מתקני הגרעין הראשיים באיראן – פורדו, איספהאן ונתנז. הנשיא טראמפ הודיע: “השלמנו תקיפה בפורדו ואתרי גרעין נוספים, עכשיו זה הזמן לשלום!”
מדובר בהתפתחות משמעותית עבור יושבי ארץ הקודש, לאחר שבשנים האחרונות ריחף איום הגרעין של מדינת האייתולות הרצחנית שמצהירה בגלוי על כוונתה להשמיד ח”ו את ארצנו הקדושה ויושביה. ויושב בשמים ישחק – כאשר ארה”ב החליטה בצעד היסטורי להירתם לפעולה, זאת לאחר שמדינת ישראל התחילה בסדרת תקיפות במשך שמונה ימים, החל מ’ליל שישי’ שעבר. מכת המחץ של המפציצים האמריקאיים השלימו את המשימה, כאשר לפי ההערכות פרויקט הגרעין האיראני להשמדה המונית נמוג בעשן.
ההפצצה האמריקנית נעשתה באמצעות שישה מפציצי B-2 חמקנים (המטוסים היקרים ביותר שקיימים – 2.1 מיליארד דולר כל אחד). המפציצים האימתניים טסו במשך 37 שעות מארה”ב והטילו פצצות ענק מסוג GBU-57 חודרות בונקרים. בנוסף, שוגרו 30 טילי טומהוק על אתרי העשרת הגרעין בנתנז ואיספהאן.
תמונות לוויין שפורסמו שעות לאחר התקיפה האמריקאית, מראות נזק משמעותי לכניסות המתקן התת-קרקעי בפורדו, כולל נזק להר עצמו מתחת לאתר. יש לציין, כי האתר עצמו נמצא בעומק 90 מטרים מתחת לאדמה, כאשר הקרקע שמעל היא סלעית וקשה, מה שלא איפשר לטכנולוגיה שבידי מדינת ישראל להפציץ זאת, ורק ההתערבות האמריקנית הייתה מסוגלת להפציץ את האתר שנבנה במיוחד באופן שלא ניתן יהיה להפציצו מהאוויר.
#התגובה האיראנית
כצפוי, שעות ספורות לאחר ההפצצה וההודעה של נשיא ארה”ב בהצהרה מיוחדת בבית הלבן – איראן השיבה במטח כבד של כ-35 טילים לצפון הארץ ולמרכזה. משמרות המהפכה טענו שהשתמשו בטילים ארוכי טווח ובטקטיקות לעקיפת ההגנה האווירית של מדינת ישראל.
גם כאן, כפי שהורגלנו בשבועות האחרונים – נראו ניסי הבורא יתברך על בניו אהוביו, כאשר המטח הכבד הסתיים ללא הרוגים ב”ה, בניסי ניסים גלויים…
גאולה בחיפזון | בין צרצורי האזעקות לגינוני המלכות של ליל הסדר: הגאון רבי ישעיה שוורץ שליט’א, ראש ישיבת ‘והגית’ ומגדולי ה
גג:גאולה בחיפזון | בין צרצורי האזעקות לגינוני המלכות של ליל הסדר: הגאון רבי ישעיה שוורץ שליט"א, ראש ישיבת 'והגית' ומגדולי הגאונים בעירנו, בשיחה מאירה לקראת החג כותרת:מלכות בצל האזעקות משנה:כיצד...


