/
/
חֲשִׁיבָה מִחוּץ לַקֻּפְסָה (ב)

חֲשִׁיבָה מִחוּץ לַקֻּפְסָה (ב)

ה׳ באדר ב׳ ה׳תשפ״ב
18:25
הטיפ השבועי

איך חברת מוניות הצליחה להכפיל את ההכנסות, בלי ללמד את הנהגים את מפת העיר?

01
קבלו את הסיפור הבא:
חברת מוניות בלונדון רצתה להכפיל את השירות שלה בכל לונדון, אבל הם היו חייבים בשביל זה כמות נהגים גדולה שמכירים טוב את לונדון, ונהגים שמכירים טוב את לונדון היה קריטי בשבילהם כדי שהתוכנית תצליח.
הם שאלו את עצמם; איך הם יוכלו להרחיב את העסק של המוניות במהירות האפשרית, ובאותו זמן גם להעסיק את נהגי המוניות החדשים שלא מכירים?!
יש לכם תשובה בשבילם?
נראה אתכם חושבים קצת מחוץ לקופסה רגע..

אחדד את השאלה עוד טיפה:
השאלה היא כשהאופציה היחידה היא לקחת נהגי מוניות שלא מכירים, וחייבים אותם.
ורוצים שילמדו את העיר בהקדם האפשרי, ותוך כדי יעבדו ויכניסו כסף לחברה.


החברת מוניות גם שברה את הראש, עד שנפל להם האסימון הנכון:
נייצר מונית חדשה, בנוסף לקיימת, ועל המונית החדשה נרשום מדבקה גדולה:
“נהג מונית זה, אינו יודע דבר אודות העיר לונדון, אבל ישמח לקבל ממך הנחיות!”

מה שזה עשה!

זה משך עשרות תושבי לונדון שמכירים את העיר טוב, להשתמש סוף סוף במונית שהם יוכלו להיות ה”בוס” בנסיעה. 😀
וככה תוך תקופה קצרה, גם הנהגים למדו את העיר, גם הכפילו את החברה, וגם עשו לעצמם פרסומת מטורפת בלי להוציא שקל!
וזה עבד!
זה נקרא מחשבה מחוץ לקופסה.

כמה שזה פשוט, ככה זה גאוני!

בהצלחה!

תתקדמו לעסק מנצח!🏆

כל מה שחדש
חפש...
Generic filters

צ׳אט עדכונים וחדשות